måndag, november 20, 2006

Dagens defekt

Det finns ju extremt många bra saker som människan uppfunnit och/eller upptäckt. Ost. Hissar. Alkohol. Plattänger. McDonalds. Super Nintendo. Mangeln. And it just goes on and on.. Men så finns det ju såklart saker som systrarna retar sig på.

Kedjebrev.

Detta är en sak som just nu håller på reta vansinne på mig. Detta fenomen måste ju vara det mest idiioootiska som människan "uppfunnit". Inte nog med att det är ett idiotiskt fenomen, det mest idiotiska är att folk är så jääähäävla dumma att dom skickar dom vidare. Kan ni inte bara SLUTA med det? Va? Ingen av oss kommer vinna en gratis resa till Disneyland för att vi skickar vidare ett mail till alla vi känner. Ingen av oss kommer vinna den där bilen. Ingen av oss kommer bli avstängda från MSN, Lunarstorm, ICQ eller nåt annat ställe (fast Lunarstorm får gärna läggas ner om ni frågar mig). INGEN.

Nu till det riktigt jobbiga. Min syster (den biologiska alltså, hon som inte har syfilis) är den som skickar flest kedjebrev av alla i hela Norrland, ja hela Sverige ta mej fan. Mitt eget kött och blod besudlar internet med diverse korkade kedjebrev. Dessutom, och det här gör riktigt ont i mig, så skriver hon sms med stora bokstäver. Alltid. Jämt. Ibland får jag för mig att hon gör det för att såra mig. Dessa två dödssynder som hon sysslar med gör att jag funderar på att dra in på både julklappar och födelsedagspresenter till henne. Hon måste straffas.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja håller helt med :) och det mest störda är när personen som har skickat skriver under "jag igentligen inte på sånt här men man vet aldrig"... Då är man ju visst vidskeplig som en gammal trollpacka.. Om jag skickar är det iaf bara för att jag vill vara störig ;)
SMS med stora bokstäver är för dumt för att kommentera..

Systrarna Syfilis sa...

Eller hur. Kedjebrev är störiga. Man får skicka dom vidare i syftet att jävlas med folk. Men inte för att man tror på det som står i brevet. Big NO NO.