söndag, november 05, 2006

Resumé

Tänkte att det kanske vore på sin plats att ge er en liten resumé på vad som hänt nu när vi haft bloggpaus. Inte för att det finns så mycket att berätta men lite nyheter har vi faktiskt. Mr. Stiff har skaffat flickvän och är inte längre sexuellt frustrerad (han kräver numera att the object of his erection ska göra mer än bara andas) och vår vän J har skaffat SAMBO och är lika sexuellt frustrerad som förut (trötthet, huvudvärk, ni vet, dom vanligaste åkommorna bland sambos och gifta par). Jag och Sivan har skött oss prickfritt. Vi har fixat fyllorna och skökat på i vanlig takt, varken hamnat i fyllecell eller dragit på oss Hiven.

Härgårman-skylten står fortfarande kvar på balkongen, och snart är det dags att julpynta honom med lite glitter och starkglögg. Festligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt roligt att läsa det ni skriver! Jag är ju oskuld på bloggen(om man nu kan säga så:-/) så därför är detta första gången jag spanar in sidan. Var först inte riktigt övertygad om att det var ni som skrev men när fyllecell och hiven kom upp förstod jag att jag hittat rätt.....ja och Härgårman-skylten hjälpte kanske också till;D
Kul att hörs att Mr Stiff har sitt på det torra,brukar ju sällan fråga om sånt när jag springer på honom=)
Nej plikten kallar, måste gå. Fortsätt att skriva så jag kan läsa era fina verk istället för termodynamikens tråkiga lagar!
Simma lungt!

//pullan

Anonym sa...

hahah, du är så hjärtligt välkommen kära du =D du brukar ju oftast vara rätt skötsam så tror inte du lyckats bli omnämnd här faktiskt. vi får ordna det snart. =) Hoppas det går bra på tentan, jag är inte ett dugg avundsjuk.