lördag, november 18, 2006

Hallelujah Moments

Ok, så vi har funnit en lösning men saknar formeln. Vi har tidigare diskuterat sperma och dess icke-inbjudande konsistens. Så systrarna slog sina två mjältar ihop. Vid första diskussionen körde vi en liten brainstorming.. det lät ungefär såhär:

-Hur ska konsistensen vara för att det inte ska bli så kladdigt? Jag hade tänkt mig kanske en kula liksom... fast då blir det ju tokigt för båda.. det är nog inte så skönt att få en kula i gommen, sätta i halsen, kvävas o hålla på"

-Ja... eller om det vore som kaksmulor! Fast jag hatar att ha smulor i sängen.. Då får man hålla sig till köksbordet.. synd bara att vi bor på bottenvåningen.

Eftersom mangling och att smula jäst är två av mina mest tillfredsställande vardagsritualer tycker jag att om smågrabbarna hade jästform (utan själva jäsegenskapen då.. det vore läskigt) skulle det hela vara mycket trevligare. Det går lätt att borsta bort, och lämnar inget efter sig.

Sista alternativet vi kom fram till var att det skulle kunna vara som en oluddig garntråd. Bara att dra ut. Så. Nu har vi delat med oss betydligt mer än vad som är lämpligt, och lagligt. Godnatt.


7 kommentarer:

Anonym sa...

"dom små grabbarna" har ju en jäsande effekt dämit, kanske därav uttrycket "en bulle i ugnen".

Gapa och svälj, trevlig helg

Systrarna Syfilis sa...

amenåååå

Anonym sa...

En otroligt fin och filosofisk utläggning, tycker jag. Jag ska ta med mig konceptet för att höja diskussionerna på nästa grabbkväll...

Anonym sa...

Kanske kolsyrat!?

Systrarna Syfilis sa...

Kött: Anar jag en smula ironi?

baramicke: Kolsyrad jäst? Huh?

Anonym sa...

Absolut inte! Vi pratar alldeles för mycket om tvspel och ölsorter. Utsöndringar vore mycket roligare :-)

Anonym sa...

Jag tänker på er tjejer och på var ni ska göra av "de små grabbarna". Jag menar kolsyrat kittlar ju ganska gott i halsen ;)