onsdag, november 08, 2006

Ajje!

Det är mycket som retar mig nuförtiden (det är mycket som alltid har retat mig vid närmare eftertanke). Men just idag så är det radioreklam som retar mig. Jag skäms för att erkänna detta, jag hatar egentligen allt vad RIX heter, men MorronZoo brukar jag ändå lyssna på. Iallafall, som ni alla vet spelas det inte bara värdelös musik i den kanalen utan även värdelös reklam, den ena värre än den andra. Men den värsta;

SNOR.NU

Sverigesjävlanäsflöjtsorkester. Jag tycker inte om flöjtar. Jag tycker absolut inte om näsflöjtar. Och jag tycker inte om när det spelas näsflöjt för mig halv sju på morgonen. Det gör ont i både öron och hjärna. Lägg AV. Ja, jag vet. Reklamen handlar väl om nässpray. Fine, nässpray är ju bra för alla snorungar där ute. Men snälla...



NO MORE NÄSFLÖJT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, jag beställde en näsflöjt, men den går inte att spela på, tror det är för att jag har uppnäsa... Borde dom inte vara till för alla??? Diskriminering!!

Anonym sa...

Hahaha! Vem annars? Om du ska hälsa på här nångång så ber jag dig att lämna näsflöjten hemma.

Anonym sa...

Ja, eller så kan ni få den i julklapp, eftersom jag inte har nån användning för den... :)