torsdag, november 16, 2006

Vansinne, I tell you!

Jag har läst Aftonbladet. Jag är upprörd.

"En systembutik i Umeå angreps i natt av militanta nykterister. Skyltfönster krossades och slagord sprayades. Enligt ett brev som lämnats till flera lokala medier är syftet att visa på alkoholens negativa effekter."

Fine, jag gillar inte heller Systembolagets störda öppettider, jag gillar inte heller de hutlösa priserna de tar, men jag gillar innehållet i butiken. Nä. Det där var en underdrift. Jag älskar innehållet. Efter en liter Castillo de Bajs dansar man som Travolta, ser ut som Jessica Alba, sjunger som Tommy Körberg och är kung i baren som Sven-Erik Magnusson. Det vill alltså dessa "militanta nykterister" ta ifrån mig. Ve och fasa!

Härmed grundar jag en ny organisation "Militanta fulvinister".




Ropen skalla - mer fulvin åt alla!

Inga kommentarer: