tisdag, november 21, 2006

Kvinnor kan?

Vet inte om alla läst om denna man, Jakob Kaplan. Han drar bilar med pezen och alla verkar vara så himla imponerade. Visst, det krävs säkert en hel den koncentration och rätt mycket stake (hähä, jag är förjävla rolig) för att klara uppgiften. Men hur kom han ens på idéen? "Nä, men om man kanske skulle ta och lyfta saker med snorren?" Huh? Iallafall. Jag skulle bli så jävla mycket mer imponerad om en kvinna skulle dra bilar med skötet. Inte för att jag vet hur det hela skulle gå till. Kanske nån slags knipövning? En liten hint till vår vän J, som ju surrade om att köpa knipkulor. Jag tror att det här kan vara nåt för dig.


Nån annan som känner sig manad?

Foto: Studio Virtanen

1 kommentar:

Anonym sa...

den ståndaktige mannen var på Rix morgonzoo imorse, och då fick man veta att utrustningen (den som inte sitter fast på dåren himself) bestod av ett snöre som han hade tagit från en morgonrock. han knöt alltså fast morgonrocksbandet runt hela paketet o drog en BMW 10 meter relativt snabbt. stort tycker jag. Men det här med skötes-pulling låter intressant.. och med skötespulling menar jag som i traktorpulling och inget sexrelaterat. Hum. Överlämnar detta åt vår vän J.