måndag, november 20, 2006

Jag måste ha retat gudarna

Så ni trodde att jag var bitter? Hah! Mina tidigare utspel är iiingenting jämfört med vad jag är på väg att skriva nu...

Egentligen har jag mig själv att skylla. I´ve should have seen it coming, I´ve should have fuckin known som Robyn skulle ha sagt. En man som använt samma aftershave i 15 år, som använt exakt likadana sockar i 4 år och som använt exakt likadana boxerkallingar i 3 år kan aldrig vara en sund man. Men I was förblindad. Han gav mig alkohol och han gav mig godis. Och några orgasmer. Det var efter att vi idkat älskog som det hände. Vi låg mindre påklädda i min säng. Helt avklädda skulle man kunna säga. Då! Då tyckte han att det var ett ypperligt tillfälle att bikta sig.

Med sin hand på min rumpa säger han:

"Jag har träffat en tjej som verkligen berört mig. Vilket jag inte trodde var möjligt, jag trodde inte att jag kunde känna så för nån just nu. Men hon har fått mig nyfiken. Vet inte om det kan bli nånting mellan oss, vet inte ens om hon är intresserad, men man kan ju hoppas..."

Ajustd. Tar du bort din hand är du gullig?

Vad har jag gjort för ont? Vaaaaad? Karlarna bara öser komplimanger och uppmuntrande ord över mig. Senast i somras fick jag ju den här fina kommentaren från en annan snubbe:

"Du är ju inte fulare nu än vad du var förut. Jag tycker ju inte om dig för ditt utseende, jag tycker ju om dig för den du är."

Nääääärå, ja´nte bitter.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Okaj, du har jävligt otur med karlar men fan du får inte bli bitter för det:) Att va bitter är till för gamla kärringar som inte har fått snopp på länge. Och du har banne mig fått snopp och därmed basta!!

Systrarna Syfilis sa...

Sure, snopp är bra. Men jag kan inte hjälpa det. Bitter is my middle name.

Skönt att se att du lever :)

Anonym sa...

För utseendet hör ju inte till hur man är, eller... hur var det nu...

Systrarna Syfilis sa...

LAJ: Ja, hur fan är det egentligen? Den ena tycker tydligen bara om mig för mina ehh...good looks. Och den andra tycker att jag är ful men eh...trevlig. I´m confused.