söndag, november 12, 2006

Jag har aldrig....

Ja, vem har inte lekt denna berömda lek på fyllan? För er efterblivna som ännu inte lekt denna lek så går det hela ut på att få reda på en massa sexuella mer eller mindre pinsamma erfarenheter. Exempel:

Person A säger - Jag har aldrig ätit godis.

Eftersom alla har ätit godis så får alla ta en klunk av sin öl eller cider eller snaps eller vad det nu kan vara.

Så fortsätter person B och säger: - Jag har aldrig haft sex.

Förhoppningsvis tar alla en klunk (den som fortfarande är oskuld sitter förmodligen och skäms, poor thing). Sådär fortsätter det och självklart blir alla påståenden snuskigare allt eftersom alkoholhalten i blodet ökar. Systrarna var iallafall in the hometown på besök i helgen och självklart vankades det fest. Efter att ha spelat bingo (jag vet, varför? jag frågade mig samma sak) så kördes leken igång. Självklart körde vi in på sexspåret omedelbart. Så kom då påståendet vi alla väntat på.

"Jag har aldrig haft analsex".

Några drack, dock inte jag (har sagt det förut och jag säger det igen; saker ska bara komma ut där och inte in. LÅT BLI). Alla verkade vara säkra på sin saka, antingen så har man haft analsex eller så har man inte. Utom en.

"- Alltså...jag vet inte riktigt? Han var ju där och petade, men exakt var det vet jag inte.
- Men tro mig, det känns om nån är där och petar i mynningen"

Jag har så kloka, roliga, snuskiga vänner. Var bara det jag ville säga.

Inga kommentarer: