fredag, maj 25, 2007

Men va i...?

Ja, som ni kanske läst så ska systra mi åka till Åland. Dock inte vår vän J efter att hennes sambo gått och blivit helt skogstokig och hotat med att flytta ut om hon åkte utan honom. Jag har väl egentligen redan sagt för mycket om det hela, men seriöst, kan nån klappa till karln och ruska lite vett i honom?

Jag ska förresten vara J´s stand in under denna helg på Åland, och jag finner det hela som en utmaning. Vara trevlig i tre dygn. Ni som känner mig vet att det förmodligen kommer spåra ur redan på färjan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skogstokig? Hotat flytta ut?
Taskig affärsman den killen. Själv hade jag slagit näven i bordet o förhandlat mig till en tallinresa istället utan henne. Rätt ska vara rätt :)

Anonym sa...

Låt honom flytta

Anonym sa...

robbeli: jaaa men så gör väl varenda vettig karl! vem vill umgås mer med sin sambo än absolut nödvändigt? men den här verkar mer gilla compeed-läget o klistrar fast sig så hårt han kan.

stiffler: jotack, vi blev lyckliga när vi hörde ultimatumet, innan J förtydligade att hon vek sig... han är allt lite sneaky den där ändå.

Anonym sa...

Ja vissa är konstiga. Själv hade jag börjat tänka direkt på alla roliga saker man kan göra medans hon e borta :P