lördag, maj 05, 2007

För övrigt...

Så är jag, den yngre systern (som tekniskt sett just nu är lika lastgammal som den äldre av oss men teoretiskt ett år yngre) otroligt fantastiskt ypperligt amazing på en sak i mitt liv. Jag trodde mitt livs kall var att vika ihop plastpåsar till små paket, men icke. Jag är sjuhelvetes mycket bättre på att skjuta upp saker. Helst sånt som har med skola att göra. Spelar ingen roll hur duktiga mina kamrater är, dom gör klart saker i förväg o blir stressade och håller på. Så tittar dom på mig och ser att jag är kolugn fast att skiten ska lämnas in typ nu, o då blir dom lugna av att se att jag är lugn. Och då blir jag ännu lugnare och slöare, för då känns det ju absolut inget stressigt längre när ingen annan är stressad. Så därför kommer jag sitta hemma en lördagkväll.

"Varför skjuta upp till morgondagen det du kan undvika helt."

5 kommentarer:

Unknown sa...

alkohol är väl bara nyttigt om man är lite småstressad? portvin och mörk chocolate :D yummie honey

Systrarna Syfilis sa...

Alkohol är alltid nyttigt. Dark chocolate också. Gärna i kombo, men vet ej om jag håller med om portvinet, vi kör på phulvin vi istället :D

Anonym sa...

ni låter sexiga.. får man leka?

Dåcktor Erik sa...

Eller som man säger i luftvärnet, 'varför skjuta upp till imorgon det du kan skjuta ner idag?'

Anonym sa...

anonym: du låter som du hör hemma bakom en buske med en påse karameller