torsdag, maj 17, 2007

Katt i påse

Tanken var den att vi skulle fira 10.000 besökare med vin. Så blev det inte då jag somnade vid halvelvisch. Så jag har inget att berätta för er om firandet. Därför bjuder jag på några fina bilder på katt i påse. Och jag vill tillägga att det bara finns fördelar med detta.
  • Katten kan lätt tas med
  • Katten kan lätt slängas bort
  • Katten kissar inte i din soffa
  • Katten hårar inte på din nytvättade tröja
  • Katten tuggar inte på dina blommor
  • Katten kräks inte på din matta

















Obs! Det är inte katten i påsen som brukar kissa i soffan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade en grej:

* Katten dör

(Fast hoppas att de inte gick så illa...) ;)

Anonym sa...

Ja, jag sa ju att det bara fanns fördelar?

Ne. Hon dödde inte. Alla inblandade överlevde. Ingen fara på taket! Eller i påsen. :)