torsdag, oktober 16, 2008

Tusen ord och ingen bild

Den här bloggen är tråkig. Trååkig. Vi dricker inte vin och vi skriver aldrig om sex. Och det är aldrig några bilder. Oftast sitter jag på jobbet och bloggar och datorn är mongo och vill inte spara bilder och därför kan jag inte lägga ut några bilder. Men Siv däremot. Hon kan. Men hon gör det inte (fast hon var ju faktiskt duktig som la in bild på musikern).

Hon vägrar. Säger att hon inte har tid. Att hon ska på tågluff. Eller skriva hemtenta. Eller gosa med pojkvännen. Eller spela Wii. Eller jobba.

Nu tycker jag att vi säger åt henne att lägga in några bilder. På vafan som helst.

3 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Men det är ju underförstått. Hon säger ju knappt ett ord om karln, men jag anar ändå ugglor i mossen. Eller gos i soffan. =)

Anonym sa...

Mer gos i sängen. Soffan är ju alltid så crowded, är det inte en Lyckselebo däri så är det några andra =) Som ni två+yoka imorgon tillexempel! Då finns det ju inget utrymme för gos i soffan. Se där ja! Nu ska jag bara säga att vi ska dricka vin som fan imorgon så fick jag in både vin och sex i samma kommentar. heja mig!