tisdag, oktober 28, 2008

Busy

Jag är sjukt upptagen nu för tiden. När jag inte jobbar 3 h per dag så ligger jag i soffan och har tråkigt. Alltså. Eftersom jag inte gör nåt om dagarna, så är jag inte med om något intressant vilket medför att jag inte kommer på nåt att blogga om heller. Så är det nån som ska (har) sluta(t) blogga(t) så är det ju jaaaag, inte Sonjo.

Hihih, Klungan från rad 3 på lördag. Det kommer bli grymt. FÖrra året var det ju bara jag o Sonja som gick, nu har vi ju ökat umgängeskretsen med 200%. Alltid nåt. Sen ska jag fanimig gå ut på krogen trots att jag bara har 216:- kvar efter räkningarna!

Apropå pank, ingen som vill köpa en svartvit 3-årig bondkatt för typ tjugotusen kr? Hon kan apportera och vi tränar i skrivande stund på att öppna dörrar. Hon kan även spatsera på balkongen (första våningen) utan att hoppa ner, även om man försöker putta ner henne med våld. Hon gillar även att leka putta-ner-fem-kapsyler-från-stolen-på-snabbast-möjliga-tid och hon besitter säkert flera andra mycket användbara förmågor.




Just, ingen som har förslag på C-uppsatsämne? Helst inom pedagogik men jag är inte kräsen. Idé'a iväg!

Inga kommentarer: