torsdag, oktober 02, 2008

Dagens konstaterande:

- Det är jättesvårt att sy på en gammal symaskin med världens knäppaste katt bredvid. Symaskinen och skrivaren är båda offer för hennes nyfikenhet, vilket innebär att tyger, trådar och papper oftast stryker med de också.

- Man får träningsvärk av att wiifitta. Jag är inte van att åka snowboard i vardagsrummet, det är kanske inte de mest optimala förhållandena men det är roligt! Som fan!

Jag har inte bloggat sen... innan tågluffen. Jikes. Och jag tänker inte uppdatera er heller. Nu ska jag åka och köpa kebab till mig och blomkålen, lite för att fira att jag skolkar idag samt åker till Stockholm imorgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har du persiennerna uppe eller nere när du wiifittar?? För mig busvisslade dom ju utanför när jag hoola hoopade... :/ Måste skaffa persienn!

Seeya tomorrow!

Anonym sa...

hahahah, tänker varje gång jag står där att jag måste dra ner dom men än har dom varit uppe. och nu är ju dessutom fönstrena rena så dom lär ju se rakt in - men jag får inga busvisslingar... det kan ju bara betyda en sak det. hmpf.