fredag, oktober 31, 2008

Hjälp mä (med fyra L).

Tänka på övertidsersättning är vad jag gör just nu. Det är bara jobb, jobb, jobb och det verkar aldrig ta slut. Som det ser ut nu verkar det som att jag måste jobba hela dagen imorgon, göra ett avbrott för att se på Klungan, för att sen gå tillbaka till jobbet, för att sen jobba tills jag somnar, för att sen jobba hela söndagen också.


Åh. Jag är trött redan nu. Men mest ledsen för att vinet jag suktat efter hela veckan bara kommer längre och längre bort.



Så nu lyssnar vi på Glasvegas och tänker happy thoughts!

1 kommentar:

Anonym sa...

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ....jag tänker inte under några omtändigheter acceptera detta. DU/NI är skylldig mig en lördag på aveny och nu pratar vi om en lördag i vinets teckan inget annat! Så Nu Vet DU/NI!

/blomkålen