måndag, oktober 20, 2008

Kräk

Jag ska nog stämma Nintendo. Varje gång jag spelar Barnyard blir jag kräkillamående! Varför? Det kan vara för att jag är så upptagen med att kossan ska cykla åt rätt håll att jag glömmer bort att andas? Annars har jag ingen förklaring. Spelade i 20 min. Mådde sedan illa i 90.



Borde jag göra nåt annat idag kanske? Igår var jag ju en ordentlig hemmafru som både lagade mat, diskade, bakade morotskaka samt dinkellimpa. Och stickade gjorde jag också.

När Days of our lives slutar om några minuter tänker jag ta Deffen och åka till Birsta för inhandling av sandpapper och färg. Ett bord nere i källaren behöver en rejäl makeover. Wish me luck!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Höööh, varför gör du inte morotskaka när jag är närvarande? Rädd att det ska ta slut eller???? För det gör det väl iaf.../Yoka