torsdag, oktober 16, 2008

Mjahaaaajaaa?

Nu är det snart bara 8h innan tentan ska in.. och jag är inte helt ute i sista sekund. Sen kommer man säkerligen få skäll för nån konstig källhänvisning eller nåt men vad gör det... Nu ska jag bara hitta nånting ur Manlighetens omvandlingar : ungdom, sexualitet och kön i heteronormativitetens gränstrakter. Sucka. Finns inget i den skitboken jag kan använda.. Nej förlåt.. Kukboken, så kallade jag den för idag när jag pratade med Sonja. Kukboken är ju ett bättre namn då titeln är Manlighetens omvandlingar. För övrigt verkar ni män inte ha förändrats så jäkla mycket som titeln påstår.

Jaja, 8 h.. kanske sova 3,5 nu och sen glutta igenom den här skiten lite till då så man kan skicka in den 13.59. Det är fränt att vara ute i sista minuten, visst?

Inga kommentarer: