onsdag, oktober 15, 2008

Men jag då?

Upprörande! Vafan har hänt med tv3's morgon(i er värld kanske lunch-)tvn?!? Jag som brukar vakna till Days of our lives kl 09.50, nä nu är det Oprah då och efter henne kommer TV-shop. TV-SHOP?!? Hej 90-tal, inte så kul att ses igen. Så, Days verkar visas nu kl 07.00 och 12.50. Klockan sju. På morgonen. Fullkomligt orimligt.

Tillbaka till ordningen tack:

Sivan vaknar 09.40 plusminus 20min.
Lägger sig i soffan med täcket.
Slår på trean, vilket betyder Days.
Hämtar frukost, ibland.
Ligger i soffan genom Days, Oprah, Rachael Ray och ibland Days igen för då behöver jag inte se det morgonen efter.
Spelar Wii och diskar i reklampauserna.

Klockan 14 börjar dagen och hon gör något antagligen ännu mer patetiskt resten av eftermiddagen och kvällen. Jag gillar min patetiska vardag, ge mig den åter!

1 kommentar:

Anonym sa...

patetiska vardagar is the shit..så jag längtar tillbaks till dem...