söndag, oktober 05, 2008

Stockholm har blivit kallt.

Så jag är i Stockholm och Sonja är hemma. Konstigt, när det vankas fest brukar vi ju oftast vara på samma ställe. Igår hos J körde vi "Varannan Orup" på stereon. En superb idé, synd att vi inte fick köra det särskilt länge.

Herregud. Vilken kväll och natt. Jag och J var lite trötta på vägen hem vilket innebar att vi åkte till Hässelby strand istället för Vällingby trots att jag faktiskt var vaken när vi var vid Brommaplan? Men någon gång måste man ju somna på tunnelbanan, så nu är det avklarat.
Jag tappade även bort både min mobiltelefon och mina långa skinnhandskar. Sen insåg jag efter några minuter att jag hade dom i BH'n. Mobilen i höger bh-kupa och båda handskarna i den vänstra. Jag måste sett hysteriskt rolig ut, tur att klänningen var svart och att mitt hår börjar bli rätt långt.

Nej, snart hoppas jag Lisa kommer så vi kan gå och köpa glass och frysta hallon (mitt ständigt återkommande bakis-crave).

Inga kommentarer: