fredag, april 18, 2008

Om jag bara...

hittar USBkabeln så tänkte jag lägga upp en massa bilder. Fast nu kom jag på att min mobil har gått i två delar - över och underdel. Not längre together. Så det skulle inte bli så många bilder för de finns bara sparade i den döda telefonen. Suck. Sonja lånar ut sin gamla telefon tills dess att stjärnafyrkant har bestämt sig för om de tänker skruva ihop min käresta igen eller ej. Där på hennes har jag iofs en bild jag kan lägga upp, kanske ska leta kabel ändårå. Först ska jag åka o jobba i butiken.. Vår-rea. Oh Joy. Tänkte stå där knäpptyst i 75 min innan E kommer och byter av mig så jag kan åka hem och leta reda på saker. Först kabeln, sen min röst för den är också försvunnen.

Osammanhängande inlägg allright. Det gör inget bestämmer jag. Fridens.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men alltså, jag undrar vad som hänt med telefonen. Gick den bara i två delar helt av sig själv eller vem klantade sig??

//Nyfniken

Anonym sa...

lisa: under en viss tidsfrist så blev delarna mer och mer isärgängade (bra ord?) tills den dagen skruven föll ur helt och hållet.. och ja.. the rest is historia.