tisdag, april 01, 2008

Idag får man dricka vin.

Firar man två år får man dricka vin. Tänk vad mycket vi har att fira. Eller sörja? Eller minnas iallafall. Hörnsoffan som Stüre kissade sönder. Vinglaset Siv tog sönder på balkongen Gatufesten -07. Sivs fot när den nästan lossnade förra vintern. Sivs bil när den dog i somras. Nudlarna som Mr Stiff kastade på balkongen Gatufesten -06. Alla dessa karlar. Alla dessa snapsar. Alla dessa liter vin. Eller ja, här sviktar minnet när det gäller snapsar och vin. Jag tror vi har koll på männen.

På två år har det hänt oroväckande lite. Hurra!

7 kommentarer:

Systrarna Syfilis sa...

lustigt att du utelämnar de saker du åstadkommit :P hmm.. kommer inte på så mycket.. ligga naken på köksgolvet på nyårsdagen vid 16snåret. äh, återkommer när jag kommer på fler saker. hmpf.

Systrarna Syfilis sa...

// sivan såklart.

Unknown sa...

..gömma en kamera i tre månader...dubbelhmpr.. :-P

Unknown sa...

hmpf såklart

Anonym sa...

Men vadå, ni ska väl aldrig flytta isär? Det får ni bara inte, det är ju Sonja OCH Siv forever...Borde inte de stå ristat i ett träd ute på gården eller nåt??? //Yoka- da ma-ma

loathing sa...

ja vi har massor att minnas. idag har har jag ägnat mej mycket åt att minnas. speciellt tiden jag och en kompis spenderade ute på landet, två galna ungar, störda i huvet, ökända. ja det var kul.

beerbelly sa...

Fan jag missade direktiven helt. Dricker bara öl idag .. kör varannan dag öl/vin nu.
Hehe det är lite vatten under broarna hos er :-)
Ha en riktigt bra kväll!
Skål.