lördag, april 19, 2008

Inget vin. Inget sex. Men benskydd!

Nä, nu ljuger jag. Igår dracks det faktiskt vin. Idag är det en tvättdag. Vilket verkligen är på tiden (jag var tvungen att köpa trosor i förrgår). Iallafall, jag hittade mina benskydd i garderoben. Ja. Benskydd. Fotboll, ni vet. Jag spelade fotboll i min ungdom. Egentligen var det väl mest bara för att få vara med på dom stört roliga festerna (ja, det var inkörsporten till min alkoholism), men jag spelade iallafall fotboll. La ner min karriär när jag var sisådär 18 bast och har inte satt min fot på en fotbollsplan sen dess, men av någon anledning har jag sparat benskydden. Varför? Ja, you tell me. Jag förstår inte alls hur jag har tänkt. Om jag inte minns helt fel så ligger fotbollsskorna kvar nere i förrådet också.

Herregud. Benskydd! Fotbollsskor! Hemma hos mig! Och till råga på allt så ska jag vara nykter ikväll också. Två lördagar på rad. Känns inte bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dåligt med kommentarar har det vart på slutet...skämmes... ja kan ju bidra med en iaf! =) läääängtar efter er flickor!!!

beerbelly sa...

Partypack benskydd, tandskydd och en vinbag?
Hoppas helgen var bra och så. Man kan ju ha kul nykter?

Anonym sa...

bra blomkålen att du styr upp det här =)

men berry: det kan man väl inte? kul nykter? berätta hur

Anonym sa...

hahah. berry,.. fint smeknamn, dont you think? :D

beerbelly sa...

sivan din toka.. det var ju du som skulle förklara för mig hur/om man kunde ha roligt utan alkohol. Jag har aldrig sett det hända men hört sägas..
Berry är ok har hört betydligt värre riktigt åt mitt håll och ignorerat ;)
Ha en bra dag i solen.