tisdag, april 08, 2008

Jag tycker inte ens om cider!

Jag är inte hemma så långa stunder åt gången (flåt Sivis). Idag är dock en dag då jag är hemma lite längre och en dag då jag faktiskt lagat mat. Så jag gick igenom kylskåpet i jakt på ätbara matvaror (alltså omögliga). Jag fann rätt många ätbara omögliga matvaror. Och sen fann jag 16 cider. 4 liter vin. Martini. Sprit. Och när jag öppnade skafferiet stod där 3 liter vin till.

Vi ska vara nyktra till helgen. Iallafall jag. Det kan nog behövas.

Förresten har jag gått och blivit beroende av post-itlappar. Inte bra. Varken för miljön eller för mig. Fy fy.

1 kommentar:

Anonym sa...

SEXTON?!? Herrejävlar: Kanske blir så när vi köper tre cider var varje gång vi är på systemet men bara dricker upp vinet och spriten: festligt: brors tangentbord är helt uppfuckat; så här fascinerad är jag inte över kolon och semikolon: fucker: nu ska jag äta mellis eller nåt annat vuxet: