onsdag, april 02, 2008

Hur var det nu?

Igår efter middagen med Blomkålen och lillenbror Blomkål såg Siv en snygg tapet som hon väldigt gärna skulle vilja ha. Och jag med. Kruxet är bara att Bajs AB som vi hyr av inte vill tapetsera om åt oss. Vi får göra det om vi betalar kalaset själva men bara om en fackman gör det.

Siv - Men.. har inte jag haft sex med en målare?
Sonja - Joo.. Eller nä, han var ju rörmockare?
Siv - Jag är helt säker på att jag har legat med en målare.. Vem fan kan det ha varit?
Sonja - Jag vet iallafall att jag inte haft sex med en målare
Siv - Jag kanske tänker på X?
Sonja - Ja!Typ den enda du inte haft sex med

Det är inte lätt att hålla reda på alla ligg helt enkelt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ähh, det ska ju bara vara "fackmannamässigt" utfört, alternativt att ni får återställa det till som det var när ni flyttar. Men ni ska ju aldrig flytta, så kör på bara!!

Systrarna Syfilis sa...

fuckmanna. hähäh