torsdag, april 24, 2008

April är här och jag är kär.

Jag är lite kär... Förutom i Per Morberg och Jensen Ackles då givetvis. Man kan väl vara kär i jättemånga samtidigt? Eller kär förresten? Fascinerad snarare men lite förälskad också. Blev fängslad när jag såg det här inslaget.

Och fortsättningen här


Givetvis inte särskilt fängslad av Doreens prestation utan av Pelle. Lucky me som läser specialpedagogik den här terminen och kan med fördel använda mig av Pelle Sandstrak's bok i en rapport. Boken då? Humor och tragik. Fantastiskt underhållande kan vara två passande ord. En författare som skriver salamifiskpuddingpittrumpa måste man ju älska.

Tsss.. hör hur jag låter. Hör ni också nynnandet i bakgrunden nu? - ninaninaninanananinanananina - Jaja, Pelle får iallafall sova på huvudkudden bredvid mig nu ett tag framöver.

Inga kommentarer: