söndag, juni 03, 2007

He loves me.

Drömde precis att jag var o handlade på vår vanliga lilla Ica-butik. Nothing fancy. Det som var fancy var att Daniel Lindström (ni vet, Ume-pajken som vann Idol) satt i kassan. Det som var ännu mer fancy var att stackaren blev så generad och tafatt över att just jag skulle handla av honom. Han tappade min tavellist (tror inte dom har såna på Ica Nära) flera gånger, och mynt sprätte över hela varubandet. Inte ett pip gav han ifrån sig heller, tur att Ica har en såndär prisdisplay.

Betyder det här att Daniel Lindström är kär i mig? För det är väl inte så att jag är inne i nån störd bekräftelsebehovsfas? Nej det verkar helt befängt. Ska nog luska fram Daniels nummer i övermorgon - man måste ju spela spelet också. Inte verka för påflugen.


Han ser ju hyfsat drömmande ut. Typ do me.

Inga kommentarer: