torsdag, juni 14, 2007

FYI

För vi har blivit med Honda, för vi har blivit med Honda, för vi har blivit med Hoooooondaaaa. Fy fan vad vi kommer bli lata(re).

Fantastiskt. Systrarna kommer inte behöva skippa en dag på bryggan/stranden för att vi inte orkar gå eller ta bussen dit. Jag kommer inte behöva ringa runt hela stan efter skjuts när bussjävlarna inte kommer dom kvällar jag jobbar sent. Vi kommer inte behöva köpa tomater för 176544:-/kg på lillIca't bredvid. Näpp. Nu blir det utflykter och billig importerad mat hädanefter! Bidrar desto mer till miljöförstöringen men jag har börjat källsortera lite bättre... Åtminstone får vi se annat än vår gata/systemet/krogen/sibyllat ett tag framöver, dvs så länge hyndan håller ihop. Bäst man håller tummarna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sjunger som Ariel i Lilla sjöjungfrun - "En helt ny vääääääääääääääääärld! En plats jag inte trodde fanns!(Stöde?)"

Skål!

Anonym sa...

Sicket öde...att bo i...

Anonym sa...

stöde, matfors, liden.. you name it, we're going! fast jag röstar hellre på typ värmland eller nåt.

Anonym sa...

Matfors?? Du menar the Hamptons? De går ju inte att jämföra Matfors med dom där ställena jue... :-)