torsdag, juni 21, 2007

Grattis! Sucker.

Wiiiiiiiiiiii!! Sonja ringde mig idag och berättade att jag fått VG på helveteshemtentan!!! Gah, trodde jag aldrig att jag skulle fixa. Glad blev jag, stolt blev hon... tills hon började läsa lite närmare. Inte fan var det min tenta som dom hade skickat till mig. Vi är ca 25 personer i klassen och ändå skickar dom fel.

Undrar bara vilket geni i klassen som fått min då. Väntar på ett riktigt skadeglädjessamtal, kanske från Arga mamman. "Muahah, Sivan. You suck, you luckyfucker. Mitt elvaåriga bokstavsbarn fixar det här mycket bättre än dig."

Nu ska jag på stans fylletravengagemang o peta kusarna i skinkan med långa pinnar eller nåt. Jag ska hursomhelst tröstäta varmkorv och hamburgare i mängder. Sepeskola. Sepelärare. Så länge jag inte själv arbetar på skola så får jag säga sepe. Sepejävel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bwahahaha Way to go Sonja. Du tror väl inte hon sa du fått VG av misstag? Till o med jag känner henne så pass väl :P