torsdag, juni 07, 2007

Var är logiken?

Hade en sms-växling med the Dick igår, och då slog det mig: Varför finns det ingen smiley som räcker ut tungan inlagd på telefonen? När jag ställde frågan till Dicken så hade han inget svar men påpekade att "dubbelfitta" finns med i T9ordboken.

...eh?

Självklart testade jag och självklart fanns ordet inlagt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Christer kan åka till månen, vi kan klona Dolly, vi förflyttar oss i metallgrejer med fyra hjul men en smiley som räcker ut tungen det kan inte Mr. Ericsson fixa. Dubbelfitta tyckte han dock var ett av dom mer vanliga orden som man använder till vardags.

Ja jävlar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en smiley som räcker ut tungan inlagd i min telefon? (En sony ericsson ja.)

Anonym sa...

Jag har en sån smiley inlagd i min. Det är nog din telefon som är en dubbelfitta