torsdag, mars 23, 2006

Upprörande!

Efter en sinnessjukt lång dag på skolan (genomgång av fotosyntesen, atomer, molekyler, joner och fan och hans moster; jag förstod det inte när jag gick i sjuan och jag förstår det inte nu. Om ni inte har hajat det än så är jag den korkade av Systrarna) fick jag för mig att vara slösaktig (istället för lösaktig, omväxling förnöjer) och köpa sallad på Hemköp för 40 spänn. Observera att jag köpte sallad.

Okej.

Sen exakt NÄR räknas pasta som sallad?


Falsk varudeklaration, I tell you!

3 kommentarer:

Nini sa...

Stört irriterande!!
Jag försökte komma den här bloggen igår men blogger VÄGRADE inse att jag visst skrev av dom där jävla boksätverna rätt!! 13 ggr skrev jag dom rätt!!

Hur som helst, pastasallad är tidernas största lunchskämt. Vem FAN vill äta kall pasta?!?

Systrarna Syfilis sa...

Hahahhaha! Blogger ska ha STRYK! Vi kanske borde ta bort dom där bokstäverna, det kanske är för avancerat? :]

Exakt. Vem vill äta kall pasta? Det finns säkert nån dum jävel. Men det mest upprörande är ju att dom liksom lurar en att tro att det är sallad, och sen när man kommer hem så är det 2 salladsblad, 3 majskorn, 1 skiva tomat och 857319051340958
pastasnäckor. Och inte så långt ögat når en gurkskiva!

Nini sa...

Ja men jaaaa ta bort wordver!!!
I hate!!! Och jag hatar pastasallad av psis det skälen som ni sa.

Men jag gillar er :)