tisdag, mars 21, 2006

Lovely!

Som ni alla vet är jag lite bitter; dels för att jag aldrig får ligga och dels för att jag är tjock. Och jag har hela tiden trott att frånvaron av sex berott på närvaron av fett runt min midja. Men nu vet jag bättre!

Hädanefter så tror jag på precis allt Aftonbladet skriver, dom jobbar verkligen med seriös, undersökande journalistik.

http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,796096,00.html


"Har du svårt att få honom att tända? Testa att tugga litet salta grodor. Var tredje man går igång på doften av lakrits."

Lakrits! Off course! Fast... jag har käkat mängder med lakrits genom åren, och inte har det kommit nån hingst efter mig då? Men jag kanske har käkat fel sorts lakrits? Ja, så måste det vara.

Ni får ursäkta mig, nu ska jag springa ner på Konsum och köpa upp all lakrits i hela kommunen.

I´m gonna get laid! YES!

9 kommentarer:

Mr M sa...

"-Männen i studien serverades muffins med olika smaktillsatser. Samtidigt mättes blodtrycket i männens intima delar." *ASG*

Fan den här studien skulle man ju vilja veta lite mer om, tex:

Visste snubbarna varför dom skulle va där och käka muffins?

Jag antar att de var ett blind-test så man inte kunde bli påverkad utifrån?

"-Minst upphetsande var dofterna av jordgubbar, choklad och babypuder."

Vem i helvete var de som kom på idén att krydda en muffins med babypuder????

Hur som helst, de kan ju vara så att det inte alls har något med smaken att göra utan att de är mängden muffins helt enkelt...

"-Så...nån brud som vill hänga med hem på lite Te & Muffins?" *S*

Anonym sa...

Aldrig får ligga? *host host*

Jämfört med?

Anonym sa...

Stiff: Va fan? Det var ju flera ååår sen jag fick ligga. Minst fyra veckor sen!

Anonym sa...

Sonja: Jag tycker inte ett dugg synd om dig

Anonym sa...

Stiffler: För protokollets skull ska väl även nämnas att om man blir tillfrågad att steka i ishotellet, Jukkasjärvi - så tar man fan chansen. Kosta vad det kosta vill. =D Tänk o få skryta med att man kört fantomen i isgrottan. Den du.

Anonym sa...

Sivan: För det första har jag inte blivit erbjuden nånting i ishotellet och för det andra så vill jag inte att det disskuteras här

Studiomannen sa...

Det måste vara därför det heter Djungelvrål.

Det är klart - lakritsdoft är ju lite roligare än t ex Isterband och stuvad potatis.

Anonym sa...

Då föredrar jag tjejer som gillar dajm ;D

Nini sa...

Hehe fantomen i ishotellet :)
Jag skulle lätt ta chansen...fast...undrar hur vild man kan vara i en sovsäck? Kan man koppla ihop säckarna eller har man varsin? För isf blire ju till att lirka ut o in mellan dragkedjorna typ.