onsdag, mars 29, 2006

Dagens Sanning - Om Män.

Säger som Dick Solomon i "Tredje klotet från solen", fast säger det om män istället.

"Can't live with them. Can't have heterosexual sex without them."

Dilemma Dilemma.

Som en annan (jag) som sov sked med en karl i helgen, men det var som att sova bredvid en nunna. Nada. Inget hände. Inte ens ett hångel. Troligen lika bra det så här i efterhand, men ändock.
Slutsats: Jag kan inte ens ha heterosexuellt sex fast jag har en karl på noll avstånd. Hmpf.

Dilemma.

5 kommentarer:

Mr M sa...

Som man bäddar får man ligga...

Nini sa...

Ganska orutinerat måste jag säga ;)

Anonym sa...

Men hallå eller... helt jävla misslyckat var det ju ändå inte. Jag såg vad som hände på dansgolvet, dörö! :D

Anonym sa...

Hmm.. Du greppade inte ens paketet då? lite måste man ju anstränga sig ibland. Snopp serveras inte alltid på silverfat.

Studiomannen sa...

Levde han?