tisdag, mars 14, 2006

Tortyr, I tell you!

SVT vet verkligen hur dom ska använda mina tv-licenspengar (som jag idiotiskt nog betalar):

"Wickmans vänner".

"Jahaaa, såklart vi ska visa jazz på tisdagskvällen! Jazz är bra. Jazz är roligt." tänkte Juttan (Christina Jutterström alltså) när hon planerade in kvällens program. Möjligtvis för Asta som tycker att det är ett äventyr att köpa gröna äpplen istället för röda på Konsum, men inte för mig som försöker plugga! Jag blir galen! Jag får huvudvärk! Jag hatar trumpeter! Jag hatar klarinetter!


Folk snackar om folk som torteras med piskor och brännmärken mm - då har dom aldrig lyssnat på Putte Wickman och hans djävulsflöjt! En klarinett är väl kanske ingen flöjt, men det skiter jag i. Djävulens påfund är vad det är.

Hör ni det? DJÄVULENS PÅFUND!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hoho! jag kanske ska damma av brorsans gamla klarra lagom tills vi blir sambos. tror den finns hemma på hällgum hos ma-ma o pa-pa. det vore nåt det! vakna till mitt amatör-klarrande. festligt. ska kolla upp det lite mer noggrant så återkommer jag.

Anonym sa...

Du...gör du det så lovar jag att jag ska ha sex på köksbordet, i din säng, på ditt golv, i din soffa (som jag för övrigt faktiskt har haft sex i), på diskbänken, i hallen, i ditt badkar..tja..överallt!

Hmm. Ja. Jag vet. Ett tomt hot. Som om jag skulle få till det den närmsta framtiden? I don´t think so..

Anonym sa...

Alla utom jag har väl haft sex hemma hos sivan :P

Men jag förstår inte varför du blir så upprörd? Byt kanal om det inte passar. SVT kan man ju bara titta på en dag i veckan och det är idag, onsdag.

Tips: 20:00 Little britain,
20:30 Ragadish (jag vet, det är riktat mot 13-åringar, men jag måste få koll på det här med blommor och bin.)
Och slutligen Rundgång 22:30

Anonym sa...

You have very much helped me with a source of the information.
- sexhumorfylla.blogspot.com k
07 car civic honda
buy used car
car undefined used
used car bergen
used car oakland
used car greensboro
used car raleigh
used car killeen
used car vallejo
used car tacoma