lördag, mars 18, 2006

Carola är sjuk (nähä?)

Har alla läst Aftis?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,794416,00.html

"Nu tvingas hon ta medicin för att klara finalen. Carola är sjuk - och tog stark medicin för att klara av repetitionerna i går. Nu ställer favoriten hemliga krav på SVT för att hinna bli frisk tills i morgon. "

Alltså. Lilla gumman.

Det felet du har går nog inte att bota med penicillin. Ingen läkare i världen skulle hinna bota dig på två dagar. Och SVT har absolut inte resurser nog för att fixa till det som behövar fixas till hos dig. Och det mest upprörande är att dom använder sig av MINA pengar för att låta dig yra runt där på scenen i blåa lakan och tacka Gud för ditten och datten. Visst, du kan sjunga. Men ibland måste du ju prata också. Och det är då det blir svårt.

Homosexualitet kan botas med förbön. Jajjemäään! Du är så jävla skitsmart att det gör ont i mig.

Om du inte vinner ikväll så lovar jag och svär på min morfars grav att jag ska utbrista i ett HALLELUJA!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, lite gammalt hederligt lebbsex kanske skulle fukta hennes hals lite

Nini sa...

Asså... om förbön kan lösa nåt så komplext som homosexualitet, då borde det väl räcka med att hon tänker på sin Gud för att han ska fixa till henne....eller? Hon kanske inte är med på Hans favvo-lista!? *mwahahahaha*