fredag, mars 17, 2006

Nä nu jävlar!

Nu har det gått för långt! En jävla hysteri kring kroppsbehåring på killar. What´s the deal? Killar SKA ha hår under armarna. Killar SKA ha hår på benen. Killar SKA ha hår på bröstet (okej, i viss mån alltså, det behöver inte vara ryamatta - kvalster är ju lagomt roligt).

Vad killar däremot inte ska ha är hår på ryggen. Det är sådär lagomt upphetsande. Eller inte upphetsande alls. Killar bör heller inte noppa ögonbrynen. Alltså, let´s face it. Det är inte särskilt manligt att se förvånad ut 24/7.

Är det något område där jag inte vill ha jämställdhet, så är det inom detta. Om ni ändå ska ha högre löner och kunna få dom där chefspositionerna utan att behöva ställa upp på mer eller mindre oanständiga förslag så kan väl vi åtminstone få stoltsera med nyvaxade ben och en tjusig hårfri bikinilinje?

Skärpning för fan.

9 kommentarer:

Mr M sa...

Tack!

Alltså seriöst...raka benen skulle fan va de sista ja skulle göra...skulle kunna raka bra mkt men benen...i helvete...

Helg!

/Mange - Hård & Hårig

Anonym sa...

Klart som fan att även killar ska va släta. Klappa? :)

Nini sa...

Å å å å that reminds me!
Jag hade dragit hem coola-rocker-snubben som jag hade spanat på i gymnasiet å skulle sexa som fan hade jag tänkt.
Men mitt i förhånglet, när vi kommit till bara-över-kroppar-fasen så lägger jag händerna på hans axlar å F A S T N A R i pälsen som finns där.
Han hade typ 3 hårstrån i kors på framsidan och en hel jävla björnpäls på ryggen...
*ryyyyser*


Dessutom gjorde han tidernas grimaser... han benämns "Mr Funny Face" i historieboken...

Anonym sa...

Grimaser under sex eller mest hela tiden?

Anonym sa...

hahahaha nini! scary. ouff. näe, särskilt hett är det faktiskt inte. Tyckte mest synd om den gamle mannen på Cypern som hade en vit heltäckningsmatta både fram och bak. Såg ut som en isbjörnsväst. Minns du han Sonja?

Anonym sa...

nini: jag tycker att vi kan konstatera att päls på rygg och mage ett big no no.

sivan: isbjörnsväst? vad pratar du om? jag minns bara då W skrek "NU BLIR DET HÖGVATTEN!" så fort L klev ner i poolen. Och dom där korten vi tog på L med drinkparaplyet mellan skinkorna. Men ingen isbjörnsväst.

Studiomannen sa...

Kolla:

http://www.tomsound.com/Pics/Eppes/ShowLetter.jpg

Han håller på räserförare nr 3.

Tufft.

Anonym sa...

urk, det enda hår som är bra att ha är näshåret, så att man inte andas in en massa djur. Resten kan man vara utan.Ingen tycker väl om hår i maten?

Nu ska jag göra mig fin (finare iaf) inför ikväll, noppa lite kanske :P

Systrarna Syfilis sa...

Mr. Käck: Nä. Inte tufft. Otäckt. Eeeeeuuuu!