lördag, mars 25, 2006

Jag känner en tjej som är hal som en ål - skål!

Jag känner en tjej som har ben som älg - svälj!

Ikväll smäller det. Systrarna ska ut och skaka rumpa och vara allmänt odrägliga.

Som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig. För mycket fett runt midjan, för lite på bröna och hiskeligt lång. Jag har absolut inte dom rätta förutsättningarna för att hitta snygga kläder. Surt. Irriterande. Visst, jag kan banta. Då blir jag smal. Men faktum kvarstår; inga meloner och fortfarande lika lång. Jag vill vara liten, söt och bedårande som alla andra tjejer! Men nääärå, jag ska minsann få gå genom livet i en helt opropotionerlig kropp!

Gud hatar mig. Jag hatar honom. Assfuckerfuckerass.

Hörde jag skål?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud finns inte, skyll på nån annan

Anonym sa...

Då skyller jag på Bengt Dahlqvist. Allt är hans fel. Även svälten i Afrika. Och cancerns uppkomst. ALLT är hans fel.

Anonym sa...

Jag vill åxå va liten å gullig! Fast ibland är det bra att vara lång men oftast inte..Ja du vet! ;)

Mr M sa...

Man får se de så här, gud har också humor. Och jag går ju hellre genom livet smart & ful än dum & snygg. Dom som är både snygga & smarta - breed of satan...The Power of Christ Compells You - Kristi Kraft Betvingar Dig!! :-)