tisdag, mars 21, 2006

Mr. and Mrs Syfilis

Jag vet inte om ryktet har nått alla som läser den här bloggen; Systrarna ska flytta ihop. Bli sambos, vakna tillsammans och somna tillsammans (i varsitt rum alltså, nån jävla gräns får det faktiskt finnas i galenskapen), äta tillsammans, se på tv tillsammans, städa tillsammans, supa tillsammans, vara bakfulla tillsammans och vara bittra tillsammans (hittills har vi varit bittra på varsitt håll). Som ett par alltså, enda skillnaden är att vi inte kommer ha sex tillsammans. Hoppas jag. Och när jag tänker efter så är det faktiskt exakt som ett par, hur många är det inte som bor ihop men som inte bonkar på varandra?

Vem som är Mr och vem som är Mrs av oss det har jag inte riktigt kommit fram till än. Men Sivan har ett mer flickaktigt skratt än mig, så hon får nog vara Mrs Syfilis.

Och hoppsan. Det här inlägget kom att handla om incest. Förlåt mig. Det var faktiskt inte min avsikt.

1 kommentar:

Nini sa...

Hahaha shyrre, ni ska bli roomies :)

Jag & min styvbror var ju det ett tag (om det kan man läsa mkt i min gamla blogg) och jag kan bara säga: Lycka till!!

Jag hoppas verkligen att det blir totalt motsatta förhållandet mellan er än det vi hade. Jag var så här *visar med fingrarna* nära att mörda honom!