onsdag, november 26, 2008

Folk - jag tycker inte om dom

Dessa kunder. Jag blir trött i själen och hjärnan. Det bara gnälls och klagas och skälls hela tiden. Jag är inte mer än människa! Jag kan också glömma bort saker! Och även när jag ber om ursäkt så kan folk ändå inte ta den ursäkten. Det ska klagas lite till, gnällas lite till och skällas lite till. Det handlar om en tidning! Jag glömde att fixa ut EN TIDNING till dig. Jag har inte slagit ihjäl ditt barnbarn. For fuck sake.

Det är alltså det som väntar en när man blir äldre. Man ska ringa alla kundtjänster som finns och klaga, gnälla och skälla. Fi fän säger jag bara.

På söndag ska jag åka hem och mysa och ta hand om lilla pappan och lilla mamman. Jag längtar hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du åka hem dagen efter festen? Nu fattar jag inte..../Yoka