torsdag, november 13, 2008

Jag ska måla hela världen lilla mamma

Nä. Det ska jag faktiskt inte. Jag ska inte måla nånting alls även om jag gärna vill måla om tvbänken. Däremot kommer det en målare och en vaktmästare till lägan idag. Vi ska humma och och titta och peka och humma. Och om jag har tur som alla pensionärer som spelar på bingolotto har så kommer jag få en fondvägg i vardagsrummet och nymålat i köket. Dock måste vi hålla tummarna extremt hårt och hoppas på att farbröderna håller med om att det inte går att ha randiga tapeter till en fondvägg. Det skulle ju bli ka-ta-stråf (som Tony Irving skulle ha sagt).

Annars då? Iiiiingenting. Jag jobbar. Och oroar mig för papa som fortfarande är på sjukan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv sitter jag hemma. Ledig. Heeeeela dagen. Det är jag imorrn också.

Jag ÄLSKAR mitt nya jobb!!! :D

Vad är det för gardiner fressten? Bild?

Anonym sa...

Nini: Gud vad tråkigt att vara ledig heeela dagen. Verkligen. usch. :)

Jag är extremt nyfiken på vad det nya jobbet ÄR. Åååå va nyfiken jag är. Ååååå!

Ikea gardiner, ehm..minns inte vad dom hette.. Men dom är fina egentligen, bara inte i mitt vardagsrum. Dom passar inte riktigt in..