tisdag, december 02, 2008

Jag är med hamster

I lördags vankades det fest för mig och syster och lämpligt nog fick jag svinont i ryggen och kunde således inte lyfta en enda pinal. Herrn fick hoppa in och bära och kånka och ha sig medan jag fick alla dom bra sysslorna. Dvs dekorera borden och sånt mindre jobbigt. Trots att jag hade ont i ryggen så hade jag sjukt roligt, folk var fulla och glada. Siv och J var så pass fulla och glada att dom tyckte att det var en bra idé att ta med sig fel handväska när dom gick på krogen. I den handväskan fanns en bilnyckel som skulle ta oss (mig och syster) hem. Som tur är har Siv en snäll mama som fick kliva upp miss i nassen och hämta nyckeln från Siv och köra den till oss.

Men det bästa med hela kvällen - jag fick en hamster! Eller jag fick en bur och alla tillbehör och så fick jag köpa en hamster själv. Sjukt bra! Hamstern heter Thunder. Eller Törsten. Det beror på vem man pratar med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

han heter Törsten, för så stod det på lappen vi la med i paketet. Törsten!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Vad jag vet får man döpa sina husdjur till vad man vill. Han heter Thunder Torsten Pautrick Laursson. Och kallas ibland för Räser.

Anonym sa...

Men det va ju faktiskt så att du inte skulle behöva köpa den själv... men fiiin e han =P

/blomkålen