tisdag, september 02, 2008

Och bilen går bra?

Sivan är fortfarande ute och luffar. Hon har lärt sig att säga "Jag är en baguette" på franska men rökte dock aldrig på när dom var i Amsterdam.

Själv har jag flyttat klart. Eller nästan iallafall. Det mesta är flyttat och adressändringen är gjord. Dessutom har jag fått en ryggstöd och en ny säng! Något som dock är lite störigt är den nya porttelefonen. Egentligen är det väl inte portelefonen det är fel på, utan alla fyllon som ringer på. Vi bor nämligen granne med ett hotell. Och hotellets fulla gäster får för sig att just vår port är hotellets, och att just vår knapp på porttelefonen går till hotellreceptionen.

Annars händer ingenting. Jobbar mest. Igår fick jag att smärre vredesutbrott på en bitch i telefonen och slängde pennor på golvet så bläcket yrde. Då hörde jag chefen säga från sitt rum:

"Sonja, du kanske skulle gå ut och få en nypa luft..."

LUFT?! Jag skulle behöva lugnande mediciner. Men om man bortser från mina vredesutbrott så är allt frid och fröjd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"en ryggstöd"??

Systrarna Syfilis sa...

Menå. En eller ett - jag umgås med folk från pakistan hela dagarna. Vi är inte så noga, ingen förstår ju ändå.. =)

/Sonja

Anonym sa...

Haha, jag vill se dig skrika på folk i luren. Lägg upp på youtube!