måndag, september 22, 2008

Karatefylla - check!

Jag inledde helgen med nackspärr - nåsådjävulusiskt ont hade jag. Dock hade jag sånt röta att det var en massör i huset precis den dagen - och jag fick massage. Det blev lite bättre. I lördags kväll hängde jag med ut på krogen. Jag var fullast i hela Västernorrland och stod för skandalerna. På nåt lyckades jag supa bort mobiltelefonen. Men en kvart senare hittade jag den igen! Nån snäll en hade lämnat in den i baren. Och tja, det var väl den enda skandalen. Jag minns inte mycket mer än att jag kände mig alldeles för full.

Så kan det gå. Jag lär mig aldrig. Medelålders och fullast.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha va det din mobil!?!
Jaa man har ju bilder och nån filmsnutt av kvällen ;)

Anonym sa...

Vadå bilder och filmsnutt? Det låter inte bra... Nu blev jag väldigt orolig.

/Sonja

Anonym sa...

Jag är så ond!!
Hähä skojas bara lite med dej ju :P