onsdag, september 17, 2008

Men alltså hörrni

Det här håller verkligen på gå helt åt helvete.

Igår gjorde jag ren ugnen.

Det har redan hänt. Jag blev medelålders och mogen på typ 2 veckor. Utan att jag märkte av själva medelåldersprocessen. Förrän det var för sent.

I måndags var jag dessutom på parmiddag och idag ska jag bjuda M på middag. Alltså inte nudlar utan riktig mat. Det här är stort. Så fort ma och pa kommer hem från utlandet ska jag berätta för dom hur himlarns mogen jag faktiskt blivit och visa den rena ugnen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog lugnt..så länge du fortfarande särskriver parmiddag är du nog fortfarande tonåring ;)

Unknown sa...

Word!

Anonym sa...

Meen, var är den tösen som drack en jäkla massa sprit, dansade och sjöng till yabba-dabba dance och sen var lika ful i mun som lasse kongo när hon pratade i sömnen?
"Va i helvete.."

Anonym sa...

Jerk: Jag såg det faktiskt, men jag orkade inte ändra. Men det kanske jag inte ska säga och så låtsas vi att jag fortfarande är tonåring.

Lisa: Hmpf.

Stiff: Ja du, hon verkar vara som bortblåst. Men vi kanske ska ta en sån fest nångång? Det är faktiskt 200 år sen vi festade ihop.