tisdag, september 30, 2008

Jag ÄR en jävel på att förhandla

Igår var det meningen att jag skulle packa mina saker hos Sivan. Men istället lurade hon mig att spela Wii fit. Eller bara fitta som hon kallar det. Jag har aldrig varit någon atlet och det visade sig att jag inte är någon nu heller. Men det var sjukt roligt! Jag vill också ha ett! Eftersom jag är slug som en räv så började jag så fort jag kom hem tjata på herrn att jag vill ha en hund (hans mama har fyra söta hundvalpar hemma som jag vill ha). Herrn svarade med tystnad och några suckar. Jag fortsatte och tjata. Han ignorerade mig.

Jag - Det är bara att välja; antingen köper vi en hund eller ett Wii!

Herrn - Då köper vi ett Wii.

Jag ska få ett Wii!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nobelpris nästa!!

Anonym sa...

Moahahahahhaa du får fan medalj för den!