torsdag, september 25, 2008

En tjyyyyyyv!

Har ni sett Lilla Landet Lagom? Henrik Hjelt, Bornebush (eller hur det nu stavas) och nån till som gör humorprogram. Jag har inte hunnit se det eftersom jag har haft fullt upp med att vara medelålders och full. Det verkade ju som att det kanske skulle gå att se. Men. Igår när jag tittade på reklamen för programmet såg jag Hjelt leka actionhjälte. Han var misstänkt lik Thunder! från Mammas Nya Kille.

Man får inte sno. Jag ska kolla in programmet riktigt innan min dom faller på riktigt. Men det såg vääääldigt misstänkt ut.

För övrigt är jag inne på min andra kopp kaffe och telefonen är fortfarande märkligt tyst. Ibland lyfter jag luren för att kolla om den fungerar. Då och då tar jag min mobil och ringer numret till kundtjänst för att se om samtalen verkligen går fram. Det gör dom.

Nu ska jag lalla vidare.

Inga kommentarer: