fredag, september 26, 2008

Ännu en anledning till sterilisering av Sonja.

En gammal gymnasiekompis skickade en länk till mig: http://www.svenskanamn.se/

Där kan man kolla vad ens barn ska heta. Man skriver in pappans och mammans namn. Eller de blivande föräldrarnas namn.

Jag skrev in mitt och herrns namn. Vår son ska tydligen heta Ferdinand. Som sagt, ännu en anledning till barnlöshet för min del.

Förtydligande: Jag väntar inte barn. Jag har ingen som helst tanke på att skaffa barn. Jag överlåter barnafödandet till er andra istället. Och vill ni döpa era barn till Ferdinand så gör det för all del. Ha så roligt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha skulle jag få barn med en Klas skulle hon heta Éowyn.. Respect!"

Anonym sa...

Ingolf...jag ska ha en son som heter Ingolf.

Finns det någon steriliseringsklinik som har jouröppet?

Anonym sa...

Viste inte ens att namnet INGVOR fanns...

Anonym sa...

Va fään får ni för namn, vi ska få en Jonna och en Kasper! Det betyder alltså att vi verkligen passar ihop och därför får fina namn till våra barn ;)/Yoka

Anonym sa...

Sally och Rudolf. Kan inte bli bättre! Två grymma karaktärer. Sally och Rudolf skulle kanske inte mina barn få heta men absolut mina hundar. Tack tack, jag är nöjd.

Anonym sa...

... och jag skulle egentligen hetat Alice istället för det jag heter. Där ser man.

Nu ska jag se på Supernatural och somna till skräckeländet