torsdag, september 18, 2008

Men for fuck sake!

Kund - Jag saknar den andra delen i tidningen! Vad är det som HÄNDER?!

Jag - Förmodligen ett fel från tyckeriet. Vi får köra ut den delen till dig.

Kund - Ja, det hoppas jag VERKLIGEN! Fruktansvärt att det får gå till på det här sättet!

Så jag skickar ut en ny tidning till henne. Inte bara del två, utan båda delarna. Det går två timmar. Samma kund ringer igen.

Kund- Men jag saknade ju bara den andra delen! Inte hela tidningen!

Jag - Eh..nä..hä? Du får väl slänga första delen då?

Kund - Ja. Jag gör väl det då. Men jag ville bara ha den andra delen! Inte hela!

MEN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?! Det är väl för fa-an bara att slänga den delen man redan har läst och fortsätta leva sitt liv? Sitta och ringa kundtjänst bara för en sån sak!


Ni går mig på nerverna. Jag borde nog byta jobb.

2 kommentarer:

mikebike sa...

hahaha.... du borde få en släng av tourettes där!

Anonym sa...

Ja, varför får jag aldrig tourettes? Det hade varit jävligt skönt med ett tourettesutbrott nån gång ibland. Men icke.

Knyter näven i fickan istället. Och beklagar mig på bloggen. =)