onsdag, september 24, 2008

Det är på riktigt.

Nu är det gjort. Papper är skrivna. Jag har sagt upp min del av lägan. Allt står numera på Siv. Aldrig mer ska vi nu äta nudlar i soffan, aldrig mer ska vi baka bullar halv tolv på natten, aldrig mer ska hon komma hem och gråta i min säng över en stukad fot, aldrig mer ska jag skratta när hon gråter över sin stukade fot i min säng, aldrig mer ska Sveabea äta upp alla min hårsnoddar, aldrig mer ska vi svära över persiennerna när vi ska putsa fönsterna.

Aldrig mer.

Fast ikväll ska jag pallra mig dit och spela Wiiiiiiiiii. Kanske packa ner lite av mina pinaler också. Och så borde jag gå ner i vikt. Får se om jag kan slå tre flugor i en smäll ikväll. Jag vet inte vad som är jobbigast; packa eller gå ner i vikt. Usch.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sooorgligt!! Tur att du bor nära iaf!

På tal om det andra, om man har wii fit så kan man fylla i allt jobbigt man gör varje dag. Häromdan när jag var ute och gick en timme skulle jag fylla i det och tyckte att det borde väl vara under kategorin lätta aktiviteter, men där var bara typ matlagning och sånt! Galet!