onsdag, september 03, 2008

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen.

Sivan tågluffar ju och jag vill ju inte vara sämre - så ikväll åker jag till fjällen. Visserligen i en bekväm bil fullpackad med mat, men ändå.

Det som dock kan bli en yttepytte prövning - hela herrns familj ska med. Jag har inga problem med dom egentligen men då har jag heller aldrig delat bostad med dom i 4 dagar. Familjen består av en mor, en sambo till modern, 2 bröder och 3 hundar. Varav en av hundarna uppenbarligen har någon form av ADHD.

Jag antar att jag får vara glad att det är hunden som har ADHD och inte någon av bröderna. Jaja, spännande ska det bli iallafall.

Om jag inte överlever det här så ärver du min stereo, Siv.

1 kommentar:

Anonym sa...

overlevde du? kokad hummer is my new skincolour by the way.