lördag, november 10, 2007

Sweet lord...

På lunchen igår på jobbet.. alltså... varför erkänner kvinnor dessa saker? Varför? Det pratades om bilar, vaxning av bilar and so and so on.

Tant 1: Vår bil är så himla ful, små repor och intryckt både fram och bak. Jag är så dålig på att köra! I somras skulle jag vända på grannens tomt, det slutade med att jag körde in i en stenmur, den gick sönder och stenarna föll ner i deras tjusiga rabatter...
Gubbarna runt bordet satte maten i halsen, ingen visste om dom skulle skratta eller inte.
Tant 2: Ja, men en gång är ju ingen gång! Det kan ju hända den bästa!
(Nä, det kan det fan inte)
Tant 1: Ja, men i vintras då jag skulle skjutsa barnen till fotbollsträningen så hade det snöat ganska mycket och det var svinkallt. Jag tänkte att jag skulle skjutsa dom ända fram till omklädningsrummet, men det var några snövallar i vägen. Så jag tog sats och tänkte att med tillräckligt hög fart så tar jag mig igenom. Då var det ju två gråsuggor under snön! Jävlar vad det small! Riktigt otäckt!

Som sagt, sweet lord....

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånt där är man tyst om!

Jheee-zuz!